سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ در منزل ، امکانی را برای کاربران فراهم کرده که برای ترمیم این محصول حیاتی و پر کاربرد، ناچار به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشند. در واقع با توجه به ابعاد و وزن یخچال، انتقال آن به مرکز تعمیرات امری محال به نظر رسیده و مشکلات بسیاری را به دنبال دارد. به مراجعه تیم تعمیراتی نمایندگی سامسونگ به منزل کاربران، محصول مورد نظر به دقت بررسی شده و هرگونه اقدامی که برای تعمیر آن لازم باشد، در منزل انجام می شود.

 

باید به این نکته اشاره کنیم که تعمیرکاران اعزامی، از بین زبده ترین تکنسین های حوزه تعمیر یخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع مشکلات انواع مدل های این محصول را دارا می باشند. این تعمیرکاران، ابزار و تجهیزات مورد نیاز را همراه خود به منزل کاربر برده و با استفاده از این تجهیزات، اقدام به تعمیر یخچال سامسونگ در منزل می نمایند. در ادامه، با این سرویس کاربردی نمایندگی سامسونگ بیشتر آشنا می شوید.

 

کادر فنی تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، کارد فنی که برای ارائه خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ در منزل اعزام می شوند، افراد دوره دیده ای هستند که تجربه بالایی در زمینه تعمیرات این محصول دارند. این افراد، با استفاده از دانش فنی و مهارت بالای خود، یخچال را به دقت وارسی کرده و مشکل و منشأ بروز آن را شناسایی می نمایند.

 

پس از طی این مرحله، از تجهیزات و ابزاری که به همراه دارند استفاده کرده و یخچال سامسونگ را به صورت تخصصی تعمیر می کنند. برای این تکنسین ها فرق چندانی ندارد که یخچال از نوع ساید بای ساید باشد یا دو قلو، یخچال باشد یا یخچال فریزر؛ آنها با مهارت خود می توانند تقریبا همه مشکلات عملکردی این محصول را برطرف کرده و در صورت نیاز، اقدام به تعویض قطعات فرسوده این محصول نمایند.

 

تعمیر موتور یخچال سامسونگ

تعویض موتور یخچال سامسونگ زمانی در دستور کار تعمیرکاران قرار می‌گیرد که اشکالات مکانیکی و فشار مثبت در سیستم مشاهده گردد. در این شرایط با تهیه یک کمپرسور جدید، عملیات تعویض موتور یخچال آغاز میگردد. تعویض کمپرسور یا موتور یخچال مراحلی دارد که در این بخش به آنها اشاره خواهیم کرد. بعلاوه فیلم آموزش تعمیر و تعویض موتور یخچال نیز در ذیل همین پاراگراف برای شما کاربران گرامی بارگذاری خواهد شد.

 

برای تعویض موتور یا همان کمپرسور یخچال، پس از تهیه یک موتور نو، لوله پروسس و شیر پروسس بر روی آن نصب می‌گردد (در صورت نیاز) و در انتهای لوله، درپوش گذاشته می‌شود.

 

پس از این کار عملیات تخلیه مبرد انجام می‌شود و کمپرسور یخچال که دچار خرابی شده است، توسط کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ برداشته می‌شود (به وسیله لوله‌بر، لوله های متصل به کمپرسور در فاصله 25 میلیمتری از لوله های اصلی کمپرسور بریده می‌شود. درپوش بر روی لوله‌های کمپرسور گذاشته می‌شود).

 

پس از این کار، از طریق لوله ساکشن و لوله ورودی کندانسور، نیتروژن خشک به داخل سیستم دمیده می‌شود و درایر یا فیلتر کثیف، از خروجی کندانسور جدا می‌شود. در حین جداسازی (که توسط شعله انجام می‌شود)، نیتروژن خشک به داخل سیستم دمیده می‌شود تا از طریق درایر خارج گردد. تعمیر یخچال سامسونگ

 

در این مرحله از تعویض موتور یخچال، محل اتصال با دقت تمیز می‌شود به صورتی‌که مواد زائد وارد سیستم نشود. در نهایت کمپرسور جدید یخچال و درایر جدید نصب شده، سیستم وکیوم می‌گردد و در ادامه شارژ می‌‌شود.

 

تعمیر دمپر یخچال سامسونگ

دمپر یکی از قطعات بکاررفته در یخچال های امروزی است که بروز اشکال در آن سبب ایجاد اختلالاتی در دمای یخچال می‌گردد.  بنابراین اگر دمای داخلی یخچال سامسونگ شما در طول روزهای اخیر دچار نوسان شده است، دمپر، یکی از قطعاتی است که می‌بایست عملکرد آن مورد بررسی قرار گیرد. همانگونه مه می‌دانید یکی از وظایف دمپر، انتقال سرما و برودت موجود در فریزر به داخل یخچال است تا بدین واسطه از فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال جلوگیری کند.

 

هر وقت دمای یخچال بالا برود، فرمانی توسط برد الکتریکی به دمپر داده می‌شود تا دریچه انتقال دهنده هوای سرد را باز کند. با باز شدن این دریچه سرمای موجود در فریزر، توسط یک فن که در فریزر نصب شده از طریق مجرای هوا و دریچه دمپر به درون یخچال انتقال داده می‌شود. در صورت بروز اختلال در دمای یخچال سامسونگ و محرز شدن ایراد در این بخش از دستگاه، توصیه می‌شود کار تعمیر و تعویض آن را به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ بسپارید.

 

جهت دریافت سرویس‌های مرتبط با تعمیر یخچال سامسونگ در منزل کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

 

تعمیر و تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ

در صورت خرابی لاستیک درب یخچال سامسونگ، حفظ دمای مناسب برای یخچال دشوار می‌گردد. همین موضوع سبب می‌شود تا کمپرسور یخچال برخلاف همیشه مشغول به کار باشد. نتیجه این اتفاقات در نهایت خرابی کمپرسور و استهلاک سایر قطعات است. از همین رو توصیه می‌شود در صورت بروز خرابی در این بخش، هر چه سریع‌تر جهت تعویض و یا تعمیر لاستیک درب یخچال اقدام گردد.

 

خرابی لاستیک درب یخچال سامسونگ، خوشبختانه اشکال چندان شایعی نیست و در صورت اتفاق نیز با صرف مدت زمانی اندک قابل رفع است. خرابی این بخش از دستگاه عموماً به دلیل عدم استفاده صحیح از یخچال سامسونگ و وارد شدن فشارهای بیش از اندازه یا دستکاری‌های نابجا اتفاق می‌افتد. بدیهی است خدمات مرتبط با این بخش از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ و مراکز استاندارد این حوزه قابل دریافت است.

 

(همانگونه که می‌دانید سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال معمولاً به صورت تعمیر در محل ارائه می‌گردد). جهت دریافت سرویس‌های مرتبط با تعمیر یخچال سامسونگ در منزل کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

 

تعمیر مشکل سرد شدن بیش از اندازه یخچال سامسونگ

در برخی شرایط دمای یخچال بسیار پایین تر از حد معمول است و این اتفاق سبب یخ‌زدگی مواد غذایی حتی در قسمت پایین یخچال می‌شود. بروز چنین اشکالی معمولاً با این اتفاق همراه است که یخچال مدت زمان بیشتری کار ‌کند و مصرف برق بالاتری دارد. در اکثر یخچال‌های دارای فریزر، سرمای بخش مواد غذایی ناشی از سرمای بخش فریزر است که توسط سیستم لوله‌های مخصوصی منتقل می‌شود.

 

تجربه تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر یخچال سامسونگ نشان داده است که بروز این اتفاق یعنی سرد شدن بیش از اندازه یخچال، غالباً به دلیل بروز خرابی در قسمت‌هایی مانند دمپر ورودی هوا، سنسور دما یا ترمیستور، برد اصلی یا کنترلر دما است. در صورت وجود چنین اشکالی در دستگاه خویش می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال سامسونگ در منزل تماس بگیرید.

 

همانطور که می‌دانید سرویس های مرتبط با تعمیر یخچال سامسونگ غالباً بصورت سرویس در محل ارائه می گردد، مگر در مواردی خاص، که امکان جابجایی و جداسازی قطعه معیوب از یخچال و تحویل آن به تعمیرگاه وجود داشته باشد.

 

تعمیر لامپ یخچال سامسونگ

یکی از قطعات بکاررفته در یخچال‌های سامسونگ امروزی، که احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد، لامپ است. عموماً مهم‌ترین دلیلی که سبب روشن نشدن لامپ یخچال می‌شود، خرابی خود لامپ است. البته بروز خرابی در سوکت لامپ یخچال و میکروسووییچ یخچال نیز می‌تواند سبب بروز اشکال در عملکرد لامپ یخچال گردد.

 

خوشبختانه سوختگی و خرابی لامپ یخچال با اندک بررسی و مشاهده چشمی قابل تشخیص است و نیاز به تخصص ویژه‌ای ندارد. بنابراین در صورت کار نکردن لامپ یخچال سامسونگ، توصیه می‌شود در وهله نخست از سالم بودن چراغ مطمئن گردید. برای این کار لامپ را در آورده، نگاه کنید و اگر سوخته بود، آن را با یک نمونه مشابه و سالم عوض کنید.

 

البته کار نکردن و خرابی لامپ یخچال سامسونگ می‌تواند علل دیگری نیز داشته باشد که کارشناسان بخش تعمیر یخچال سامسونگ در منزل ما آنها را شناسایی کرده و تعمیر خواهند کرد. برخی دیگر خدمات تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر یخچال سامسونگ عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، خرابی لامپ یخچال سامسونگ، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و …