سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر تلویزیون ال جی در پردیس

تعمیر تلویزیون ال جی در پردیس را می توان یک کار تخصصی در زمینه الکترونیک دانست که نیازمند دانش بالایی است. گروهی از تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات تلویزیون ال جی ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته ، این مسئولیت را قبول کرده اند. در جهت ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان از بهترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا استفاده می شود. تعمیر تلویزیون در پردیس در محل و منزل شما انجام می شود.

تلویزیون یک دستگاه بسیار ضروری و پر کاربرد در خانه و محل شماست. قطعات زیادی در نحوه درست کارکردن تلویزیون تاثیر دارند، تعمیرکاران ما دوره ها تخصصی در زمینه تعمیر تلویزیون را دیده اند تا تعمیرات دستگاه شما را به طور کامل و بدون مشکل انجام دهند. تعمیرات در شرکت تعمیرگاه مرکزی با قطعات اصلی و ضمانت شش ماهه انجام می شود. این ضمانت نامه برای آسوده خاطر بودن شما مشتریان عزیز می باشد. یکی دیگر از خدمات تخصصی که این مرکز ارائه می دهد تعمیر تلویزیون در منزل می باشد. که توسط تعمیرکاران با تجربه این مرکز ارائه می شود.

 

شرکت تعمیر تلویزیون در پردیس

 

شرکت مرکز تعمیرات مرکزی  با همکاری مجموعه‌ای از متخصصان جوان و کاربلد و با به کارگیری از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا تعمیرات تلویزیون شما را با بهترین قطعات انجام دهد. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های ال ای دی ، ال سی دی ، oled  هستید. ولی تلویزیون شما به هر دلیل دچار مشکل  در عملکرد گشته است، می‌توانید با این نمایندگی تماس بگیرید تا عیب دستگاه شما را در محل و منزل شما برطرف کنند.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو روش انجام می شود. شیوه نخست مراجعه به تعمیرگاه مرکزی و تحویل تلویزیون معیوب به تکنسین تعمیرات . در این روش تمامی سرویس های مورد نیاز جهت تعمیرات تلویزیون در این مرکز انجام می‌شود. روش دوم، ثبت درخواست « تعمیر تلویزیون در پردیس » از طریق فرم تماس یا تماس با شماره های تعمیرگاه مرکزی  حضور کارشناس تعمیر در محل است.

 

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر یک عیب شایع در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی می باشد که بیشتر به دلیل خرابی پنل تلویزیون می باشد. البته که برد پاور و برد مین در این زمینه بی تقصیر نیستند. این عیب بیشتر در تلویزیون های ال ای دی مربوط به بک لایت تلویزیون می باشد. که در تلویزیون های 47 تا 55 اینچ پیش می آید. پرش تصویر و سیاه شدن گوشه تصویر باعث تیک در تصویر می شود مربوط به لیکویید می باشد.

به همین دلیل تشخیص دقیق علت پرش تصویر تلویزیون نیاز به بررسی دستگاه و تست عملکرد تمامی قطعات آن توسط تکنسین تعمیرات تلویزیون دارد. در هر حال، در صورتی که خرابی در تصویر تلویزیون خود دارید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون مشکل تلویزیون خود را حل کنید. بهتر است که تلویزیون در حالت خراب استفاده نشود در غیر این صورت امکان دارد آسیب دیدگی بیشتر شود.

تعمیر پرش تصویر تلویزیون با قطعات اصلی انجام می شود. 

 

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

منظور از آب خوردگی نفوذ آب از قسمت جلویی تلویزیون به پایین صفحه نمایش است که باعث خرابی فلت پنل می شود. در صورتی که آب خوردگی دستگاه زیاد باشد احتمال تعمیر کم می شود. البته در صورتی که تلویزیون دچار آب خوردگی می شود بهتر است که سریعا دستگاه را خاموش کنید و به هیچ وجه دیگر آن را روشن نکنید .و به یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون مراجعه بفرمایید ، در صورتی که آب خوردگی کم باشد احتمال تعمیر بالا است. 

تعمیر تلویزیون آب خورده با دستگاه بندینگ انجام می شود. دستگاه بندینگ یک ماشین برای تعمیر تلویزیون های آب خورده می باشد. برای تعمیر پنل تلویزیون باید دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود.

برای تعمیر پنل بهتر است که برد آدرس به طور کامل تعویض شود و از فلت های نو استفاده شود. پنل تلویزیون از دو بخش لیکویید و برد آدرس تشکیل می شود. لیکویید همان صفحه شیشه ای است که شما آن را مشاهده می کنید. اگر آب خوردگی باعث از بین رفتن پین های لیکویید شود. پنل دیگر قابل تعمیر نمی باشد. در این صورت پنل باید تعویض شود.

 

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

مهمترین قسمت در صدای تلویزیون مین برد تلویزیون می باشد. تمامی پردازش های تلویزیون در قسمت مین برد اتفاق می افتد و بعد از پردازش صدای تلویزیون به قسمت آمپیلی فایر می رود که در اکثر مواقع آمپیلی فایر بر روی مین قرار دارد.

در صورتی که تکنسین های تعمیرات درستی عملکرد مین برد (مادر برد)  را تأیید نماید، سایر قطعات تلویزیون مانند بلندگو ، برد پاور و … مورد بررسی قرار می گیرند تا در صورت نیاز سرویس و یا تعویض شوند.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در بخش صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل رفع هستند و چندان جدی به شمار نمی‌آیند. همانگونه که گفته شد، اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است.

در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد.

 

علت خاموش شدن تلویزیون

یکی از دلایل مهم خاموشی تلویزیون نوسان برق است. که باعث خراب برد پاور تلویزیون می شود. برای جلوگیری از این خرابی می توان از محافظ برق استفاده کرد. برد پاور در صورت خراب شدن قابل تعمیر است و با تعویض قطعات معیوب به حالت اول برمی گردد. برد پاور دارای چندین ترانزیستور و آی سی می باشد که با نوسان برق دچار خرابی می شوند.

 

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن تلویزیون خرابی مین برد تلویزیون می باشد. خرابی مین برد نیز دلایل مختلفی دارد که ما در اینجا چند نکته را شرح می دهیم. اول این که مین برد به دلیل ویروسی شدن با فلش ویروسی دچار خرابی می شود و از کار می افتد. دلیل دوم استفاده از کابل hdmi نا مرغوب می باشد که  cpu تلویزیون خراب می کند. معمولا بهتر است که بعد از چند سال کابل hdmi را تعویض کنید. خرابی برد پاور نیز باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود.

 

تعمیر پاور تلویزیون

 

برد پاور معمولا بعد از گذشت چند سال قطعات روی برد پاور فرسوده می شود. بهتر است که قطعات فرسوده تعویض شوند تا خرابی های جدی به وجود نیاید. نکته مهم این است که برد پاور در بیشتر موارد قابل تعمیر است و با سرویس و تعمیر برد پاور تلویزیون مانند روز اولش کار می کند. 

و با توجه به اینکه تعویض چندین قطعه مهم مطرح است. استفاده از قطعات اورجینال و فابریکی بسیار مهم است. استفاده از قطعات اصلی باعث می شود که تلویزیون بدون مشکل چندین سال کار کند. قطعات استفاده شده در تعمیرگاه مرکز با ضمانت شش ماهه انجام می شود. تا مشتری با اطمینان از خدمات این مرکز تعمیر تلویزیون خود را با خیال آسوده به این مرکز بسپارند.

در بعضی از مواقع که بسیار کم پیش می آید تعمیر برد پاور قابل انجام نیست و باید برد پاور به طور کامل تعویض شود. برد پاور جایگزین با کیفت ترین برد موجود در بازار استفاده می شود.

 

تعمیر بک لایت تلویزیون

 

بک لایت برای روشن کردن صفحه ال سی دی و ال ای دی استفاده می شود. یکی از نشانه های خرابی بک لایت سیاه شدن تصویر تلویزیون است. در این حالت تلویزیون صداد دارد ولی تصویر ندارد. یکی از مهم ترین دلایل خرابی بک لایت طول عمر آن است که معمولا بین 3 تا 6 سال عمر دارد. طول عمر بک لایت به نوع بک لایت نیز بستگی دارد.

تعویض بک لایت کار پیچیده و دشواری است. معمولا تعمیرکاران مبتدی در تعمیر بک لایت دچار خطا می شوند و به پنل تلویزیون آسیب می زنند. برای تعمیر تلویزیون بهتر است به شرکت های معتبر و با سابقه مراجعه بفرمایید.

جنس بک لایت برای تعویض بسیار مهم است در صورتی که از بک لایت های درجه 2 و 3 استفاده شود کیفیت تصویر پایین می آید. و نکته دیگر باعث می شود که به برد پاور آسیب برسد. تعمیرگاه مرکزی با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم صوتی و تصویری آمادگی دارد تعمیر بک لایت شما را در منزل و محل شما بر عهده بگیرد.

 

تعمیرات تلویزیون در محل و منزل

 

خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل یکی از خدمات اختصاصی و ویژه ای است که برای تامین رفاه بیشتر کاربران تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تی وی خراب خود به مرکز تعمیراتی را ندارند. این کاربران می توانند به راحتی از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل استفاده کنند. در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیرکار مربوطه به محل اعزام می شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تی وی ها به کمک سرویس تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل برطرف خواهد شد.

به این ترتیب کاربران دیگر دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه را ندارند. در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی می کنند و بدون اینکه مجبور باشند، ریسک حمل و جابه جایی دستگاه را بپذیرند، تلویزیون خود را تعمیر می کنند. کیفیت خدمات رسانی در این سرویس هیچ تفاوتی با تعمیر در مرکز ندارد. تمام خدمات تضمین شده است و در نهایت به کاربر کارت تضمین کیفیت تعمیر ارائه می شود. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل تماس بگیرید.

 

تعمیرگاه مجاز تلویزیون ال جی درپردیس

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در پردیس ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های تلویزیون را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات تلویزیون در این مرکز محدود به مدل  خاصی نیست و دربردارنده‌ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است.

در این مرکز به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پانل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیرات تلویزیون با بهره مندی از سالها تجربه و تخصص در زمینه‌ تعمیر قادر به رفع غالب عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است به هر روی در تلویزیونها ایجاد شده باشند.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در پردیس تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید و یا در صورت نیاز به سرویس تعمیر در محل تلویزیون از طریق یکی از راه های ذکر شده در وب سایت درخواست اعزام کارشناس را به محل مورد نظر خویش ثبت نمایید. واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات تلویزیون در بخش زیر معرفی می گردند.